DSC_2353.JPG DSC_2403.JPG DSC_2568.JPG DSC_2577.JPG DSC_2686.JPG DSC_3553.JPG DSC_3600.JPG Header01.jpg NIX18-banner.png Soest  Jeugd.png Soest huldiging.png Soest Jeugd meisje.png Soest Jeugd nieuwe veld.png
Bestuur
Sander Geytenbeek Voorzitter Aandachtsgebied Fair Play en Vertrouwenscontactpersoon
Pascal Ralan Secretaris Aandachtsgebied Ledenadministratie cie
Richard Mot Penningmeester Aandachtsgebied Kas cie
Charlotte Broekman Bestuurslid Organisatorische Zaken Aandachtsgebied Jongste Jeugd, Jeugdbestuur, Senioren en Toernooi cie
Berend Smeets Bestuurslid Technische Zaken Aandachtsgebied Technische cie
Pieter Mink Bestuurslid Accommodatie Aandachtsgebied Accommodatie, Materiaal en Exploitatie cie
Xiomara Koenders Bestuurslid Organisatorische Zaken Aandachtsgebied Jongste Jeugd, Jeugdbestuur, Senioren en Toernooi cie
Martijn Mallie Bestuurslid Ledenwerving en -behoud Aandachtsgebied ledenwerving en -behoud, werving vrijwilligers.
Accommodatie
Hans van Rensen Commissielid
Ron van der Maat Commissielid
Rinze Pronk Commissielid
Arbitrage
Ronald van der Vijgh Opleiding scheidsrechters
Bar / Horeca
Maarten Nooitgedacht Coördinatie
Communicatie
Stephen van de Loo Algemeen
Bregje de Lannoy Redactie
Yzette van Kooy Redactie
Duurzaamheidscommissie
Lex van Wijk Commissielid
Richard Mot Commissielid
Pim van Asch Commissielid
Sander Geytenbeek Voorzitter
Edictatortje digitalisering
Roel van Dooremaal Commissielid
Exploitatiecommissie
Sander Geytenbeek Voorzitter
FairPlay
Sander Geytenbeek Commissielid
Stein Peters Commissielid
Hockeykledingbeurs
Ilona Dingemanse Coördinatie
Manja de Beauveser Commissielid
Jeugdbestuur
Sem La grouw Voorzitter
Pleuni Grift Jeugdbestuurslid
Demi de Jong Jeugdbestuurslid
Aimee Nijmeijer Jeugdbestuurslid
Thara Oumghar Jeugdbestuurslid
Sophie van der Heiden Jeugdbestuurslid
Florine van der Vijver Jeugdbestuurslid
Bo Geytenbeek Jeugdbestuurslid
Meike Odijk Jeugdbestuurslid
Floris de Ruijter Jeugdbestuurslid
Julian Walter Jeugdbestuurslid
Mick Verzantvoort Jeugdbestuurslid
Jongste Jeugd Commissie
Femke van der Steege Commissielid
Bennita Ijtsma Commissielid
Marloes Boesaard Commissielid
Kascontrole
Ruud Ootes Commissielid
Erwin Klaus Commissielid
Ronald van der Vijgh Voorzitter
Ledenadministratie
Desiree Tijhuis Administratie
Materiaal
Pieter Mink Coördinatie
Petra van Essen Keepersmateriaal
Petra van Essen Aanschaf
Sponsorcommissie
Matthieu van der Heiden Voorzitter
Evelien Eijberts Commissielid
Arjen Buijs Commissielid
Mérion van Asch Commissielid
Ricardo Eijberts Commissielid
Ralf Siebelt Commissielid
Technische Commissie
Maarten Nooitgedacht Wedstrijdsecretariaat
Willem Treep TC senioren heren
Willem Treep TC senioren dames
Jan Eerkens TC JA t/m JB
Thea van Doorn TC JC t/m JD
Natalie Corsmit TC J8E
Natalie Corsmit TC J6E
Robertjan Boterman TC MA t/m MB
Leroy de Groot TC MC
Daphne Reimerink TC MD
Natalie Corsmit TC M8E
Natalie Corsmit TC M6E
Wouter van Rensen Technische Zaken Meisjes B Technische commissieTC MB
Trimhockey
Frank van Berkel Contactpersoon Maandag I
Joost van den Heuvel Contactpersoon Maandag II
Sabine Stigter Contactpersoon Dames Donderdag
José Kliphuis Contactpersoon Dames Donderdag
Vertrouwenscontactpersoon
Tessa Bunte vertrouwenscontactpersoon
Zaalcommissie
Maarten Nooitgedacht Zaalcommissaris Werkzaamheden zaalhockeycommissaris De commissaris zaalhockey is de verbindende persoon tussen de club, de teams, de gemeente en de hockeybond gedurende het zaalhockeyseizoen. De werkzaamheden zijn te verdelen over 3 fases. Voorbereidingsfase • Afstemming met gemeente over zaaltoedeling. Dit gebeurt op basis van indelingen voorgaand jaar. In mei vindt gezamenlijk met andere sportverenigingen de voorlopige toewijzing plaats. Hiertoe wordt in mei een bijeenkomst gepland, hierbij dient de zaalhockeycommissaris aanwezig te zijn. • Vervolgens stuurt gemeente opgave van de toewijzing van de zalen voor de trainingen en de competitie (uitsluitend Sportboulevard de Engh). Controle van deze opgave en verwerken in een Excel sheet ten behoeve van trainingsschema voor TC. • Contacten met gemeente over zaalindeling, sleutelbeheer. • Contacten met KNHB over zaaltoewijzing. Controle van de zaaltoewijzing door gemeente/Optisport met competitie-indeling van de KNHB. • Presentatie voor trainers, coaches en teammanagers over zaalhockey competitie en alles wat er bij komt kijken. Taken en verantwoordelijkheden van begeleiders etc. Informatie komt van de hockeybond Wekelijkse routine tijdens de competitie • Aanwijzen teams (op basis van thuiswedstrijden) die zaalleiding hebben en deze tijdig informeren over taken en verantwoordelijkheden. • Zorgdragen/printen voor consumptiebonnen voor scheidsrechter, wedstrijdoverzicht printen. • Vullen van het zaalhockeykratje met consumptiebonnen/wedstrijdformulieren • Regelen van speciale riempjes voor zaalhockeykeepers via Jack Kraypoel • Controle van de status van DWF’s via LISA. Teams en scheidsrechters najagen om tijdig in of aan te vullen. Na de competitie Evaluatieavond van de hockeybond bijwonen.